17 May 2023
Auteur: Steven Thys
Thema: Federatie nieuws

Wat doen wij?

Peddelsport  Vlaanderen, is dé ondersteunende koepel in Vlaanderen voor alles wat met Peddelsport te maken heeft. Onze werking situeert zich op vlak van breedtesport tot Olympische Topsport.

Onze leden zijn clubs en sporters. Ons netwerk bestaat uit sectororganisaties, bedrijven en overheden van lokaal tot internationaal niveau.

We verzorgen opleidingen, clubondersteuning, toeristische peddelroutes, uitbouw van wettelijke kaders en reglementering, organisatie of deelname competitie of recreatieve events.

Onze cultuur op de co-workingspot in Leuven

  • voor en door onze medewerkers,
  • open & transparant,
  • gedreven door empathie,
  • inspirerend,
  • no nonsense,
  • get things done,
  • flexibel maar met een punctuele mentaliteit

Jouw rol?

Administratief en organisatorisch ondersteunen van het team. Je beheert informatie en correspondentie en staat mee in voor het tijds- en prioriteitenbeheer.

Onze ideale kandidaat:

  • Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring (office management/accountancy)
  • Uitstekende administratief/organisatorische vaardigheden
  • Initiatief en verantwoordelijkheid
  • Vlot werken met programma's als Word, Excel, PowerPoint, en Outlook, backoffice software ifv facturatie & betalingen.
  • Flexibel opstellen en efficiënt prioriteiten stellen
  • Dringende of onverwachte taken zijn geen issue.
  • Teamspeler met een spontane persoonlijkheid.
  • Zelfstandig werken en een `hands-on' mentaliteit.
  • Affiniteit met de werking van een club of vrijwilligerswerk zijn een pluspunt.
  • Een eerste werkervaring is een extra troef.
  • Is ok met sporadisch avond- en weekendwerk
  • Heeft een rijbewijs B.

Uitdagingen:

  • Je biedt administratieve ondersteuning aan de algemene werking en diverse projecten op financieel/administratief vlak.

Concreter:

  • Je werkt hiervoor rechtstreeks onder leiding van de algemeen directeur
  • Je volgt facturen en betalingen op van onze klanten en leveranciers en verwerkt deze in het boekhoudpakket.
  • Je maakt verslag op tijdens teammeetings en staat mee in voor het tijds- en prioriteitenbeheer van ons team.
  • Je volgt eerstelijns administratieve vragen op van clubbestuurders, officials, trainers en leden in het kader van verzekeringen, ledenadministratie, aankopen, reservatie van materiaal,…
  • Je hebt een ondersteunende rol door het team te ontzorgen bij logistieke en administratieve zaken zoals bestellingen, offertes opvragen, boekingen, …
  • Je zorgt ervoor dat je werk steeds gestructureerd blijft op de centrale SharePoint omgeving.
  • Je zorgt voor logistieke ondersteuning op kantoor en maakt sporadisch deel uit van het medewerkersteam op sommige events.

Ons Aanbod:

  •  Een halftijds contract tot 31/12/2024 met kans op verlenging
  • Een correcte verloning binnen de sector
  • Een organisatie met veel drive
  • Een positief werkklimaat en mensgerichte aanpak
  • Een gezellige co-working spot in hartje van Leuven

Extralegale voordelen:

  • Interne opleidingskansen
  • Laptop
  • GSM abonnement
  • Mogelijkheid tot thuiswerk

Plaats van tewerkstelling:

  • Blijde inkomststraat 50, 3000 Leuven
  • Mogelijkheid tot thuiswerk

Interesse?
 

Reageer meteen en stuur je kandidatuur tegen uiterlijk tegen 4/6/2023 met CV en motivering naar:
Peddelsport Vlaanderen VZW, T.a.v. Steven Thys – steven@peddelsport.vlaanderen

Steven Thys

Steven Thys

4

Algemeen directeur

+32 484 15 14 10

steven@peddelsport.vlaanderen

Meer nieuws

Wil je steeds op de hoogte blijven? 
Schrijf je dan nu in op onze nieuwsbrief! Of volg ons op Social Media